God förmiddag!


Har precis avnjutit frukost i lugn och ro. Jag älskar frulle... speciellt när jag har så där gott om tid som jag haft idag.  Det är ju lätt det godaste målet mat på hela dan: smoothie, leverpastejmacka och kokt ägg med örtsalt - mums! (Tur att man får ändra sig, men jag borde kanske ta bort leverpastej under posten "saker jag inte gillar" på min profil här på bloggen *skrattar*)

Jo... och efter frukost var det ju det här med att söka jobb. Var på helt rätt humör för att "sälja in mig själv", taggad för att ta ta tag i min jobbsituation... men vad händer?! Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaah

- det finns inga jobb att söka.

Aaaaaaaaaaaaaahhh... suck............. Jag är verkligen less på det jag har nu.... Trivs kanonbra med kollegorna, men är sååååå less på kunderna... och det faktum att det är så hjärndött...

Ja...jag antar att arbetsmarknaden är lika "hösttrött" som alla andra... för det var ju verkligen stendött, åtminstone gällande jobb som jag kan tänka mig att söka... Får väl kippa in en stor omgång tålamod och tillit och ta nya tag en annan dag. Hrm... acceptans får väl bli dagen ord då.

Häpp



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback