Inställd konsert

Gårdagens konsert med, som jag var så glad att jag skulle gå på, var inställd... Pga sjukdom... så förvånade bli blev när vi kan fram och konsertlokalen var mörk och stängd. Inte så kul egentligen, men jag bara skrattade...

Nåväl. Det kanske kommer något annat bra tillfälle för mig att se Marit live. *ler*

Ikväll har jag stängning på jobbet - jobbar till 19.30. Å andra sidan är jag ledig hela dan imorgon. Jiiiihaaaa...toppen ju!

Ska öva lite inför konserten på julafton, tömma mitt vindsförråd i gamla lägenheten som jag sagt upp nu eftersom jag bor på tokvischan istället... Lite annat smått och gott hinner jag nog också med under dagen och sen ska jag på jul-kickoff hos några vänner på kvällen. Mysigt!

Nu ska jag jobba vidare. Häpp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback