"Login" - toppen när det funkar

Nu för tiden ska man ha "Min sida" på alla möjliga ställen... bank, arbetsförmedling, biblioteket, mejl, blogg, a-kassa mm mm

Problemet är bara att jag förstår - ärligt talat - inte hur man ska kunna hålla reda på alla olika lösenord och login... för man kan ju inte precis skriva upp dem i plånboken, om denna skulle hamna i händerna på fel person.

Det är ju en toppenbra idé med en egen sida OM det funkar, och OM man kan hålla reda på alla dessa ord och koder, men annars... ingen höjdare.

Jag får nog bli lite bättre på att hålla koll på mina respektive inloggningsuppgifter...för när det väl är dags att logga in på en viss sida så har jag (ofta) glömt mina uppgifter.

Fast bloggen glömmer jag aldrig *ler*

Ha en fortsatt bra torsdag, häpp


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback