Massage

Känner mig helt avslappnad efter massagen idag.
1 timme och 45 minuter höll hon på... helt otroligt *ler*
Jätteskönt!

Har lunchat med en gammal grundskolekompis också idag.
Pratade lite om mina studieplaner.
Det var ju riktigt skönt att bolla med någon som vet vad hon pratar om
(hon jobbar som studie- och yrkesvägledare)
Fick höra både om det positiva och - givetvis - det som inte är fullt lika bra.
Jag tror dock fortfarande att det kommer att passa mig
Tack!

Är ledig idag...
Ska tvätta lite och städa lite och sen hade jag tänkt att testa
att göra fransk manikyr, faktiskt. Måste ju prova nån gång.
Det lär vara lite svårt i början, men med lite träning så!

Skönt med helg! Kram


Kommentarer
Postat av: Sabor

Åh lyckost som fått massage.Ha en fortsatt bra fredag ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback