Vilken morgon...

Mina första minuter denna morgon:

Ahhhhhhhh. Klockan är 6 och jag har försovit mig. Fan också! Ska ju öppna kl 06.30 så än finns det en chans. På med kläderna och swisch ut till bilen. I med nyckeln i låset... inget händer... Det jävla låset har frusit... Grrrr... "Här kommer alla känslorna på en och samma gång"

Jaja... så kan det vara. Jag hann följdaktligen inte i tid, men å andra sidan kom jag bara 5 minuter sent. Johan var toppensnäll och skjudsade mig in. Tack, världens bästa *ler*

Med vetskapen om att det bara kan bli bättre har dagen rullat på och nu börjar jag till och med vakna till liv så smått... Härligt!

I eftermiddag ska jag träffa papsen, brorsan och brorsans 7-åring. Det ska bli jättemysigt

Kommentarer
Postat av: Världens Bästa! =)

Hej hopp...här är jag!
Inne en snabb vända, ett toabesök, en kopp kaffe och en titt i min favoritblogg!
Jippiiii, ett nytt inlägg!

Den där snälla, snälla häxan är verkligen den bästa jag vet. Love ya, Witchie!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback