Fläskfilé, sk(r)attjakt och rött vin

Jag gillar lediga fredagar... eller egentligen gillar jag fredagar i allmänhet... alla människor är trevligare och gladare än vanligt... märkligt att en veckodag kan påverka så mycket, bara för att man vet att man är ledig (oftast) de kommande dagarna.

Ikväll ska Johan och jag laga middag, mysa och "bara vara". Jag har fixat en liten fredagsöverraskning till den bästa jag vet *småler*... En liten skattjakt "light" här hemma som slutar i en liten gömma med finaste tänkbara förpackning med lyxchoklad... vars två lyxiga bitar med bl.a. champangetryffel... *skrattar* NÖJD! Jag gillar både att fixa överraskningar till andra och bli positivt överraskad själv!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback