I väntan på "Beck"

Sitter här i min mysiga fåtölj och försöker förstå mig på mig själv...

Tidigare idag kände jag mig helt ledsen... En känsla av meningslöshet och tomhet färgade min dag. Nu, några timmar senare, är känslan som bortblåst... eller har snarare bytts ut till min vanliga nöjda känsla.

Jag vet att jag har en tendens att grubbla för mycket ibland, men jag fattar ändå inte varifrån de där hopplösa känslorna kommer. Jag försöker låta dem va...men det är ju inte så kul, ärligt talat.

Well,well...jag kommer nog inte längre än så i mitt rosonemang... släpper det här och nu.

Ikväll har jag varit på mässa i en liten bykyrka. Vi sjöng med kören som jag varit med i den här terminen. Det var mysigt... fast prästens babbel var rätt trist, ärligt talat...

Nu börjar Beck, så bye bye


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback