Söndag och bäcksvart kl. 17.00

Jaha.... då var det alltså riktig höst... Klockan är 5 och det är mörkt.


Fast jag verkar hitta rätt bokstäver på tangentbordet  även i mörker...


Jag har varit ensam typ hela helgen... jätteskönt. Känner att jag verkligen har kommit ner i varv. Har pysslat, promenerat, funderat, kollat film, käkat pizza, tvättat några maskiner tvätt och vilat mig.


Träffade i och för sig Olsson för en fika i morse...så helt på egen hand var inte helgen...



Ibland är det skönt att träffa riktigt gamla vänner. Olsson och jag har känt varandra sen lågstadiet... Lagom doser av gammalt och nytt... *ler* ...för jag gillar verkligen nya bekantskaper också!

...känner mig rastlös


fast det är ju bara en känsla *ler*... tur att jag ska in till stan nu och träffa lite folk.

HÄPP

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback