Vad ska jag göra av denna lördag?

...sitter här i fåtöljen och tar det lungt med laptopen i knät... Pratade med en kompis som tyckte att jag skulle komma förbi dem en sväng under dagen och bara snacka skit... låter trevligt men jag vet inte...

Jag tror att jag ska bege mig ut med kameran en sväng istället... Känner nog mest för att vara själv idag. Ut och fota lite höstbilder till mitt fiiiiiina fotoalbum som jag håller på att inreda. Ja, så får det bli - en tur ut i naturen... med kameran i högsta hugg.

Ska bara klä på mig ordentligt först... det ser kallt ut utanför fönstret... tror att det finns nått ujnderställ nånstans. Ska jag nu vara skogsmulle så ska det minsann vara fullt ut, till 100 % *skrattar*

//Lantisen



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback