Apropå...

brum, brum-inlägget och den sköna känslan av att klara uppkörningen så var det uppkörning uppe på övningsbanan när jag var där och övade idag. Såg en oerhört lycklig kille köra ifrån banan med det största tänkbara leendet man kan tänka sig. Han hade klarat uppkörningen! *ler*

Nu är jag hemma efter dagens MC-lektion som gick bra. Det var roligt men lite jobbigt med manövreringsprov. Man får "jobba" hårt med hojen, speciellt när man - som jag - inte är van. Men det var kul och gick bra för att vara första gången.

Solen skiner och jag lunkar runt här hemma, lite inne, lite ute. Det är 20 grader ute och sommarkänslorna bländar mig! Det är bikini... solstol... gräs under tårna... grönska och blommor... Strålande faktiskt!



Samtidigt som jag njuter av solen och värmen bockar jag av saker på "att-göra-listan"... utan att knappt märka det. Det är ett av de bästa tillstånden jag vet: när jag är lugnt effektiv, får en massa saker gjorda utan att tänka på att jag gör dem, utan att känna MÅSTE eller BORDE...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback