Heeeeeelg

Japp...nu är det  fredag minsann!
Har pluggat stora delar av dagen, nu har skolan verkligen kommit igång. Ready for some action!
Ska läsa en stund till efter denna lilla bloggpaus och därefter ska jag hålla helg!

Ikväll ska vi till J & P på middag. Hemmalagad thaimat. Kul, för jag har aldrig lagat thailändsk mat innan och vi ska hjälpas åt med maten!

Funderar en del på människosyn för tillfället... vilken syn har jag på människor.
Inte vill syn vill jag ha, utan vilken syn  jag verkligen HAR... Återkommer säkerligen i ämnet!

Skönt är det att vara hemma. Har varit på skolan i Blekinge 2 veckor nu, över helgen också...
Att äntligen komma hem och träffa Johan, efter att ha längtat massor är en svår känsla att beskriva. Det är bara gött, helt enkelt *ler*

Trevlig helg till dig som läser, kram Mia



Kommentarer
Postat av: Jannica

Hejsan! Hoppas att Thaimaten smakade bra :) Hoppas också att ni får en härlig helg!! Vi höres Dahl! *Kram*

2007-09-01 @ 12:14:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback