Kräftor och annat gott i storstan

Är hos bästa vännen med familj i Stockholm och är mest bara LEDIG *ler*
Tidiga mornar blir det eftersom den lille klimpen vaknar runt 7. Då är jag trött! Fast vi somnar ganska tidigt på kvällarna så det verkar som det kan fungera...

Igår hade vi kräftskiva...

34953-87

mums, mums, mums... Jag älskar kräftor!


Igår örlade jag omkring på stan hela dan... shoppade lite, käkade lunch, åt glass och kollade på folk. Som värsta turisten, helt enkelt! Fick tillbaka pengar på skatten förra veckan så det kändes somjag kunde unna mig lite lyx. Det har varit en fattig sommartidigare, så då blev det extra bra att unna sig lite...

Snart ska jag ut och åka lastbil... hrm... *skrattar*... Ja, jag vet att det låter konstigt och det är det också. Låter det helt enkelt vara lite konstigt!

Ha det toppen, det tänkte nämligen jag! Kram Mia


Kommentarer
Postat av: Jannica

Mmm, såg sannerligen mumsigt ut med de där kräftorna :) Måste nog äta såna i helgen känns det som..hehe.. *Kram*

2007-08-14 @ 20:31:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback