Lördag kväll...

...klockan är snart halv 10... och jag borde sova. Yeah right ; )
Ska åka med ett tidigt tåg till hufvudstaden i morgonbitti. Äääääääntligen!

Tidigt tåg i all ära, men jag tror inte riktigt på att jag skulle kunna somna nu. Sov dessutom en timme efter jobbet idag - min sista jobbdag denna sommaren... Det har gjort sig påminnt igen: hur tufft det är att vara student. Först pluggar man (och eventuellt jobbar)  hela året och sen jobbar man hela sommaren för att få ekonomin att gå ihop... vilket den ändå aldrig gör *skrattar*. Fast jag ska verkligen inte gnälla... jag har jobbat betydligt mer tidigare somrar än denna...

Nu ska jag i alla fall vara ledig. Igen. Och denna gång 10 dagar i sträck innan skolan börjar. 5 av dessa dagar ska jag alltså tillbringa i Stockholm med vänner, vin och sång. Härligt!

Förresten... appropå inget särskilt. HERREGUD va mycket mygg det är i år... Jag fattar inte... Antar att det beror på att det har regnat så mycket. Blä! Hellre regn än mygg. Jag HATAR mygg...

Samvetet:
- Oj... det var värst... "hatar" - frågetecken?!... Det är ett starkt ord...
Mia:
- Jajjemen! HATAR, jag använder det ordet så sällan men när det gäller mygg finns det ingen tvekan!

Nu ska jag hoppa ner i bingen. Kanske jag somnar lättare i det läget...
Over and out och ha det toppen, kram Mia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback