Tjola hej

Det var ett tag sen jag var inne här på bloggen och kollade läget. Det mesta verkar vara sig likt...

För det mesta njuter jag av sommaren och det fantastiska vädret *skrattar* Skämt och sido... Det är det enda folk pratar om nu för tiden; vädret. Jag också tydligen! ; )

Om två veckor åker jag till Stockholmo. Sååååååååå skönt! Ska träffa vänner, softa, dricka vin och ha semester. Kan inte tänka mig en skönare semester än huvudstaden. Skulle gärna åka dit oftare än en gång om året. Like it a lot!

Ha en fortsatt skön sommar vetja!
//M

Kommentarer
Postat av: Jannica

Hej. Har skaffat mig en blogg, kika gärna förbi nån gång ;)*Kram*
http://jannicaolsson.blogspot.com/

Postat av: Madeleine

Kul att se dig tillbaka igen och att du har det bra i sommar! Kram

2007-08-11 @ 10:44:06
Postat av: Mia

Cooolt! Det var faktiskt på tiden att olsson också skaffat blogg *ler* Härligt

2007-08-11 @ 21:20:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback