En skön söndag

Nu sitter jag här framför datorn och kvällen närmar sig.
Det har varit en riktigt skön söndag!

Har spelat en hel del piano idag, övat inför julafton då jag ska sjunga och spela solo i kyrkan. Kul!
Sen har jag äntligen beställt ett minneskort till datorn. Känns skönt för jag har tänkt på det i säkert två månader, men det har liksom inte funkat. Först visste jag inte vilket kort jag skulle ha (stuligt om det blir fel) och sen var det dels slut på lagret och på en del ställen var produkten utgången. MEN: nu hittade jag äntligen ett och får det i veckan med posten. Great!

I övrigt har jag tagit del lugnt. Har pluggat lite, handlat, läst en god bok och kollat på ett avsnitt Desperate Housewives - lovely *ler* Jag gillar verkligen den serien, sannslöst rolig!

Ja... ungefär så!

Känner mig tämligen redo för sista veckan i skolan innan jul. Ser fram emot avslutningsdagen...

Får se om det blir nån restresa till solen efter jul, det hade ju varit bästa tänkbara... det är bara priset som styr mig. Jag betalar INTE 6-7000 för en veckas semster. Men, det är inte alls omöjligt att hitta något billigare hoppas jag!

Häpp!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback