Tur att det finns bra böcker

Jag satt och bläddrade & läste lite i min blogg igår kväll... jag kan knappt förstå hur mycket jag har skrivit under ganska exakt de senaste två åren. Jag har verkligen dokumenterat blandade saker i livet. Kul!

Till saken hör bara den att jag inte känner för att skriva längre, har inte skrivit på nästan en månad. Jag har inget intressant att berätta, tycker jag... det har mest varit jobbigt rent privat.

Visst, jag kan ju istället skriva att jag åt två ostmackor och ett kokt ägg till frukost.... men nej, jag tror inte på att dokumentera det på fullaste allvar...Jag skulle också kunna berätta att det är ruskigt höstväder utanför rutan och att jag har varit ute och promenerat i regnet under morgonen. Men vädret hör ju till hösten och känns inte som särskilt viktigt att återge... och promenader tar jag flera gånger i veckan... alltså inte särskilt kul att blogga om. Helt enkelt är det nog en trist period under året - en riktig ruskig höstperiod. Får se när det blir bloggskrivning igen...

Nu ska jag kila och läsa den bok jag just nu håller på med denna höst.
Ha en fortsatt skön söndag!
//Mia

Kommentarer
Postat av: Sanna

Men då! Hur e de? Kram

2007-12-04 @ 08:42:16
Postat av: Mia

Sanna?!
Jo då, det är helt okej! Men vem frågar undrar jag!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback