Dagens bild

Det har blivit en hel del bilder här på bloggen den senaste tiden. Ibland säger bilder verkligen mer än orden. Kanske är det så just nu i mitt liv...

Jag tog en del bilder när jag var uppåt landet nu under veckan. Människor är intressant att fotografera, porträtt... men jag gillar verkligen naturen också. Det är något enkelt och magiskt över hur fantastisk naturen är. Jag känner mig lugn, glad och närvarande när jag är i vacker natur. *ler*

Alltså... dagens bild kommer här


Solnedgång


Trevlig helg! // Mia


Kommentarer
Postat av: Magnus

Är det soluppgång, eller solnedgång? Jag satsar mina slantar på soluppgång. Du verkar vara en sån där friskus som kan gå upp skittidigt och stå och vänta på solen...;)

Postat av: Mia

Hehe... nixipixi *ler*
Gärna en "friskus" men inte särskilt morgonpigg... Solnedgång alltså! Hur mycket satsade du, sa du?! ; )

2007-02-10 @ 16:51:49
URL: http://miaju.blogg.se
Postat av: Magnus

ILLA! Jag var helt säker...

2007-02-10 @ 17:06:54
URL: http://papamac.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback