Fixar-Mia

Känner mig helt fixig idag...
Det tvättas, dammas, sorteras i lådor och annat smått å gott... Härligt, det blir så fint när allt är klart!

Ikväll ska jag på avtackning och partaj på förra jobbet. Ska bli superkul att träffa alla gamla kollegor. Har fortfarande inte riktigt koll på hur jag ska ta mig in till stan bara... det är väl knappast att räkna med några bussar eftersom det fortfarande är snöigt, blåsigt och allmänt svårt att ta sig fram.

Well, well... eftersom jag har världens bästa sambo ska det nog ordna sig på ett eller annat sätt *ler*
Tack att du är du, Johan!

Kommentarer
Postat av: Magnus

Brukar också få såna där ryck i bland. Det kan gå långa perioder mellan tillfällena, men när de väl inträffar är jag hypereffektiv. Ganska skönt iofs att det är långt mellan tillfällena när jag tänker efter...

Postat av: Maggie

Jag är ju en enarmad prinsessan på ärten just nu så jag fixar inte alls! Börjar dock bli riktigt duktig på att skriva enbart med vänster hand *ler*

Fixar för två gör däremot min man just nu,,,,thihi!

2007-02-24 @ 23:21:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback