Fredagshäng

Min lediga fredag är so far behaglig och skön, med både fix och trix varvat med soft häng... Har varit hos tandläkaren och är fortfarande bedövad i halva munnen. Det var nog 10 år sedan jag hade ett hål senast, men idag har jag minsann fått ett lagat. En ganska otrevlig upplevelse... fast okej...och lite otrevlig... *skrattar*
Vidare har jag handlat en del inför nästa vecka... Behöver dubbla uppsättningar av lite varje nu när jag veckopendlar. Så det blev lite praktisk shopping för att slippa släpa schampo, tandkräm & dyl. fram och tillbaka mellan vecko- och helgboende.
Det är så skönt att det är fredag. Den däringade speciella känslan infinner sig - härligt! Jag har absolut ingenting planerat i helgen... Får se vad som händer helt enkelt. Nu saknar jag Helen. Ska ta och mejla henne nu. Over and out


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback