God morgon i stugan!

Nu är det fikarast , vilket innebär att de flesta just fikar. Jag kollar hellre läget på bloggen... så klart!
Det har snöat de senaste dagarna här uppe, men idag är det bara blaskigt och tö... Ingen skidåkning alltså...men det hade det i och för sig inte blivit annars heller *skrattar*
Jag har åkt skidor en gång och kommer troligtvis inte att göra om det. Bastun, den öppna spisen och naturen var toppen, men själva skidåkningen var inte riktigt min grej. Kanske det beror på att jag inte kan, helt enkelt... Men eftersom jag älskar sol och bad kommer jag fortsättningsvis hellre lägga pengarna på den typen av resor. Mmmmm... en solig dag på stranden med en bra bok, en god drink och trevligt sällskap. Finns det något bättre?! Drömmer mig bort från detta snöslask... *ler*
Blev så glad innan när jag såg att H - min bästa vän - som jag p.g.a. geografiskt avstång inte träffar så ofta som jag vill - varit inne på bloggen och kollat runt lite och t.o.m. lämnat  meddelande. Jag längtar efter dig tjejen!
Nä...om jag skulle hinna med lite fika också, kanske. Ha en fortsatt bra dag. vetja! //Mia


Kommentarer
Postat av: Magnus

På fikrasten ska man fika inte sitta och pilla med bloggen. Någon ordning på prioriteringarna måste finnas. Rättning i ledet...

Postat av: Grabben Glad =)

Yes, jippiiii o hurra!
Login o lösen....blogg och hälsningar. Så riktigt, riktigt bra att sita här o läsa om dig o ditt Jämshög. Me like a lot!!! *ler*

Just nu: Tisdag kväll, fixat, trixat o kollat bygglov. Saknade dig vid min sida när "gänget" för första gången sa att det var gott om tid...tills de fick riva någon vägg till. Skönt positiva är de i alla fall!
Trött liten kind ska nu leta efter kudde mjuk. Natti-natt! Love ya, Honey!

2007-02-13 @ 21:16:10
Postat av: Mia

Jag fikade ju också. Tjejer och simultankapacitet, du vet *ler*
Vad roligt det är att få kommentarer här på bloggen... det känns liksom hemtrevligt.

2007-02-14 @ 07:42:47
Postat av: Mia

Hej min glada kille!
Ja, det är ju alltså skönt att äntligen kunna använda datorn här uppe. Det dröjde ju i och för sig bara en vecka, men det räcker. Lite blogg-beroende är jag nog allt *skrattar*

2007-02-14 @ 08:31:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback