Godmorgon!

Vaknar, drar upp persiennerna och ser att det snöar!
Hrm... i Skåne... hrm... konstigt! 
Och jag som tänkte börja köra hoj snart... yea right. *ler*



Så med snö utomhus sitter jag här i sängen och funderar:
Hur f-n klarar man ett helt taipei-spel?!
Det går finfint i början och sen vips ..."game over"...

http://www.icakuriren.se/spel/ica_kuriren/taipei.htm
Jag är inte så bra på det här med länkar. Lyckades inte länka till spelet direkt,
men det går bra att välja spelplan och sen är det bara att köra...

Jag ska klara det nån dag... kanske idag! *ler*
Ha en fortsatt skön dag, vetja
Häpp!


Kommentarer
Postat av: Shanti Hank

Namaste!
Om du har en fyrhjuling så kan du köra på den, men du måstye ha vinterdäck.-

Postat av: Mia

Jag ska tänka på det... *skrattar*
Jag har en fyrhjuling också, MED vinterdäck.
Den kör jag nästan varje dag så den lockar inte lika mycket som MC:n. Idag får den dock duga! Ha det bra

2007-02-21 @ 11:03:10
URL: http://miaju.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback