Hundtankar

Sitter här och googlar lite olika bilder.
Kommer fram till att jag tycker att bullterriern är en fin hund.
Den finns dessutom i miniformat - en variant som man bara vill ta upp i knät och gosa med... *ler*





Det är väl inte så att jag har tänkt skaffa hund, inte just nu i alla fall.
Gillar friheten att kunna åka bort några dagar, helt spontant, utan att behöva tänka på hundvakt...
Fast å andra sidan kan kanske hunden hänga på...
Well, well, fin är den lilla vovsingen i alla fall
och att dagdrömma är roligt! *skrattar*
Det märks att jag är ledig, har helt mycket tid att tänka och blogga!
Hi hi...


Kommentarer
Postat av: maggie

Älllskar oxå bullterriern!!!! Påminner mig om grisen ju!

2007-02-23 @ 20:12:43
Postat av: Mia

Jajjemen, det är lite en Ebba-gris, fast förhoppningsvis lite mindre envis... *ler*
Hoppas du haft en skön helg och att du inte är alltför uttråkad... Puss & kram

2007-02-23 @ 21:49:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback