Ibland blir jag dum-snål

Jag gillade verkligen TV-serien "Sex and the city" när det gick... Jag blev glad av att se det!
Idag slog det mig så plötsligt att hela serien finns samlad i en enda DVD-box. Tanken på att se de ungefär två tredjedelar av serien som jag aldrig såg när det gick på TV kändes lysande. *ler* (tack Sofie)
Okej, so far - so good.
När jag då börjar kolla runt på nätet för att se vad denna skolådeformade DVD-box kan tänkas kosta så väcks den sida i mig som jag inte riktigt gillar ... Den "dumsnåla" sidan av Mia, ju...
Tja, boxen kostar runt 800 spänn och jag tycker väl i och för sig att det är ganska mycket pengar. Men vad gör det egentligen, att det är mycket pengar, när det är något som jag verkligen vill ha - något som gör mig glad.



Sagt och gjort: i morgon köper jag boxen! Hi hi...
Cirka 45 timmar "Sex and the city"...
Kan livet bli bättre *skrattar*


Kommentarer
Postat av: maggie

Go girl!!!!!

2007-02-23 @ 20:10:59
Postat av: Mia

Hi hi... syster yster - blir glad när du tittar in på bloggen *ler* Jag köpte boxen idag - I love it! Hi hi...

2007-02-23 @ 21:46:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback