Lösen och log-in på skolan

Här har det fixats användarnamn och lösenord till skolans datorer. Jiiiiiiha *ler* Äntligen!
Det är nog bara att inse - jag gillar att blogga och känner mig gladare när det finns tillgång till en dator i min närhet. Man skulle kunna kalla det beroende, men jag tror snarare att jag kallar det för en av de saker som förgyller vardagen i mitt liv.
Japp... det funkar finfint att bo på folkhögskola... Oftast i alla fall. Fast idag flyttade jag till en "korridor" en bit bort. Det var så mycket strul i den förra så det var lika bra att packa väskan innan jag blev indragen i allt kaos. En aning dagisnivå kan det kännas som ibland... Jag blir lite förvånad! Men i mitt nya place kommer det att funka fint, hoppas jag!
Nu ska jag mingla ut en sväng och kaffe-snacka lite. Over and out

Kommentarer
Postat av: Anonym

Oh herre j..... vad du har skrivit. När ska jag hinna läsa allt detta? Låter som allt är bra på folkisen. Miss you!

2007-02-12 @ 14:56:57
Postat av: Anonym

Oj, glömde skriva vem det var ifrån men det förstår du nog. Det är väl inte så många som har det så bra som jag och får vara hemma hela dagarna...

2007-02-12 @ 14:58:09
Postat av: Anonym

He, he, vad roligt det var att skriva kommentarer, var tvungen att skriva igen.

2007-02-12 @ 14:59:06
Postat av: Anonym

Och igen....

2007-02-12 @ 14:59:28
Postat av: Mia

Ha ha ha... *asgarv* Du är så skön vännen! Här sitter jag och ler med hela huvudet efter att ha läst dina meddelanden. Härligt!
Man behöver faktiskt inte läsa ikapp... Pust... det har ju blivit en del. Jag har det bra på folkisen. Soft tempo indeed, men det gillar jag ju! Nu börjar jag om 10 minuter, måste dra! Puss & längtar efter dig vännen

2007-02-13 @ 08:31:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback