Medarbetarmöte

Här på skolan jobbar man i en demokratisk anda... Då ska det hållas s.k. medarbetarmöte, fast själv skulle jag kalla det för klassråd...hi hi... Det är precis som när jag gick på högstadiet... En smått lustig form det där, det tar evigheter att fatta beslut... Alla tycker och tänker massor och ju fler förslag desto bättre *skrattar*

Jag funderar en del på vad jag ska bli när jag "blir stor"... tänk så lätt det hade varit om jag bara kunde tänka mig att jobba med det jag har utbildat mig till... så enkelt det hade varit. Synd bara att jag inte kände mig lycklig och tillfreds överhuvudtaget. Nu är jag - som tur är - så pass ärlig mot mig själv att jag aldrig skulle fortsätta att må dåligt, när jag vet att jag kan förändra. Tur är det *ler*

Ha en fortsatt skön vecka, vetja!

Kommentarer
Postat av: Dr S

Du verkar härligt positiv.
Fniss... elevråd... :)

Postat av: Anonym

Tackar! Jag strävar efter att vara positiv - livet blir roligare då *ler*
Ja, elevråd... man vill skratta, men jag har lärt mig att vänta tills rådet är slut.

2007-02-27 @ 07:46:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback