Nöjd och glad

fick jag idag mitt tre veckors försenade passerkort. Nu kan jag ta mig in i skolans huvudbyggnad, och därmed datasal, kvällstid. Glad i hågen stegade jag så mot skolan för att inse att kortet inte fungerar in till datasalen. Blä! Det är sådär med organisationen här på skolan... speciellt med tanke på att jag specifikt frågade vaktmästaren om jag nu verkligen kommer in i datasalen med kortet. Jajjemen, svarade herr Vaktis, bombsäker på sin sak.

Jag väljer att skratta åt det. Speciellt eftersom jag uppenbarligen blev insläppt i datasalen av två glada elever med fungerande passerkort. Hi hi...


Well, well... livet går vidare - även på en folkhögskola.


Ikväll har jag softat med tonfisksallad och sen Sex and the city och naturgodis... Mums! Ska tassa bort en sväng på festen också ikväll. Festen som ska försigå i allrummet här på skolan en dag som denna. Det är nog främst tänkt för att vi nyinflyttade ska få tillfälle att lära känna "de gamla rävarna". Varför inte?!

Hoppas du som läser har det bra en onsdag som denna. //Mia


Kommentarer
Postat av: Dr S

Jag läser och har en hyfsad onsdag.
En gång försökte jag ta mig in i bilen med hjälp av passerkortet. Behöver man ta semester då?

Postat av: Magnus

Jag försökte stoppa soppåsen i brevlådan...

2007-02-28 @ 22:03:08
URL: http://papamac.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback