Sportlov

... och badminton.
Idag har vi bokat badmintonbana. Två timmar... pust, vad tänkte vi på!? He he...
Skojsigt ska det i alla fall bli, jag spelade mycket badminton när jag pluggade. Fast för ett tag sen blev mitt finfina badmintonracket stulet, av en hyresgäst. Så blev det inte mer badminton för min del...tills idag!

Efter träningen ska jag köpa Sex and the city-boxen. Härligt... *ler*
Jag gillar helt enkelt fredagar, det innebär alltid en sån där extra skön känsla - en fredagskänsla...
Häpp!

Kommentarer
Postat av: Magnus

Men är inte 800 spänn mycket pengar...;)

Postat av: Mia

He he... *ler* Den konflikten har jag redan gjort upp med mig själv... Men tack för att du försöker att trigga igång den igen *skrattar*

2007-02-23 @ 16:15:48
URL: http://miaju.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback