Wiiihoooo

Hej hopp halloj i bloggrutan!

Här är det ledigt och härligt *ler*
En glad tjej trots att det gick dåligt på körskolan idag... Hrm... jag kan inte MC:ns delar och vilken behörighet man ska ha för att få köra olika hojar. Blä - det är svårt! Tja...det är väl bara att plugga och ta reda på vilka svar teoriproven vill ha så kommer även detta att ordna sig!
Ikväll ska jag ta en öl och lite käk på ett av mina favvis-ställen i Malmö: restaurang Möllan. Mumsig mat till en billig peng är ett vinnande koncept! Ska ut med ett gäng från jobbet... får se vilka som hänger på en dag som denna.
Tapetseringen blev kanonbra igår... Vi fick hjälp av Johans pappa och tur var väl det... Tackar och bugar herr Arne *skrattar*
Ha en fortsatt fantastisk torsdag - det ska jag! Kram //M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback