Drömmer mig bort

R-o-b-o-t.
Jag känner mig som en sådan denna kväll.
Tänk att få ligga på en solstol i Thailand och ta dagen som den kommer.
Att slippa alla stressande människor som vill att någon annan tar ansvar för deras handlingar och "problem".
Jag föredrar att drömma mig bort till Thailands stränder. *ler*. Ko Samet - min favvisplats av de delar av landet jag sett. Härliga människor och njuta av nu:et. Kan livet bli enklare?!
Stormen har bedarrat, men det vankas nytt oväder senare i veckan. Huh...
Per blev den döpt till, den däringade stormen. Det kunde jag aldrig tro, att det skulle bli en herre.
Ytterligare en av mina kollegor har sagt upp sig i veckan. Kan det finnas någon anledning att vi nu är 3 som valt att göra något annat den sista månaden?! Skönt att veta att man gör sina egna val här i livet. Det är skönt att drömma sig bort så jag forsätter nog att tänka på Thailands stränder tills dess att klockan blir 19 och det är dags att gå hem och långsamt locka fram själen som tills vidare lagt sig för att vila.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback