Flum

Idag ska jag lära mig nått nytt. Jag gillar att lära mig nya saker... Vi ska sätta kakel i köket. *ler* Sen ska det målas, tapetseras och lite annat fix och trix brukar komma med på köpet. Det är skojsigt hur som helst!
Balansbollen är toppen! Och också ganska rolig. Det verkar inte bara vara jag som tycker det, här hemma! Den är t.ex bra att ha som fotpall när man kollar TV. Härligt med prylar som man verkligen inte behöver egentligen : ) Eller som brorsan brukar säga:
"Den som har flest prylar när han dör vinner"
Jag håller med... men inte gällande balansbollen. Det är ju verkligen något jag behöver. Hi hi...
Ledig idag och njuuuter. Låg kvar i sängen länge och läste tidningen... Jag gillar Sydsvenskan, fick en gratis 3-månaders prenumeration av Johans pappa. En mycket positiv överraskning!
Mousakkan står i ugnen, som sagt sen frukost och följaktligen också sen lunch. Men är verkligen hungrig så det blir mumsigt med grekiskt!
Lite lunch i magen och sen sätter vi igång med kakelfixet och målningen i köket. Roligt...
Igår var vi hos några vänner och käkade tacos, drack vin och spelade kort. Det blev några drinkar under Chicagospelandet och jag och Per blev gosigt fulla. Det är skönt med lite berusning ibland. Jag kände verkligen för det igår och då är det väl bara att passa på. Som sagt: trevligt med kortspel och goda drinkar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback