F*rbannat

Bilen strulade i morse igen... Undrar om man kan köpa en ny dörr (med tillhörande låsanordning) på skroten... Det är snarare regel än otur vid det här laget att låsanordningen på min bil är kazz vid minusgrader... Nåväl...jag hann i tid (nästan i alla fall) till jobbet och sitter härmed av de närmaste timmarna på Malmö C.
I nästa vecka vankas det öl-aftnar x 2. Ska ut och "avsluta" med två olika gäng från jobbet. Kul att träffas privat och hinna prata lite strunt över några öl.
Har funderat lite på när jag ska skaffa barn... Nu är det först och främst plugg, kanske i 1,5 år, och sen kan det väl vara bra att jobba ett tag... Blir det några egna barn, tro?! Hi hi...
Oj, vad folk stressar. Människor som springer till tåget med andan i halsen... t.o.m en lördag. Jag gillar inte stress...
Människor är så olika... Vissa vill ha hjälp med allt och andra har själv bra koll. Vissa tar det lungt, andra stressar så de nästan slutar andas. En del är glada och utåtvända medan andra knappt verkar vara medveten om att det finns andra människor i denna värld... Ja, det är kul med människor. Oftast.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback