Gårdagens inköp

En balansboll.

Vilken rolig pryl... Körde igång direkt med en halvtimmes hemmagympa med den nya bollen för att konstatera att jag gillar det! Rusta erbjöd boll med tillhörande instruktions-/ träningsbok för det formidabla priset av 129:- En ganska rolig sak att ha, tycker jag. Och bra för min rygg dessutom!
Idag är det den 26:e januari och löningsdags. Det går hur bra som helst. Januari månad är en lååång och fattig månad för mig, så som alla andra. Som sagt: tokbra med lön denna fredag.
Det ser ut att vara kallt och blåsigt utanför rutan. Jag sitter kvar här inne i långkallingar ett tag till. Börjar jobba kl 12 idag och jobbar kväll... Det känns som det kvittar, för jag vet ju att det bara är en handfull gånger kvar på detta jobb nu... Torsdag nästa vecka är min sista dag. Hi hi... inte ens en vecka kvar. Hi hi...

Frukost-time indeed! *mums*
Over and out!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback