Gooood morgon!

Kallt. Nu är det kallt... Så kallt att låset på min bil frusit fast i morse. Stånk och suck - iväg till busshållplatsen istället. 5 minuter sen till jobbet, men knappt någon som märkte nått.
Och snusdosan jag hade i väskan var nästan tom. En liten miniprilla med lakritssmak låg där i botten och väntade på att överleva dagen... *ler*
Tja...en ganska vanlig morgon på nått vis. Fast med ordspråket "utan snus i 40 dagar försmäktar vi på denna öööö" ringande i mina nyvakna öron. Det börjar ljusna ute och klockan är kvart över 8. Efter en kaffe med varm mjölk börjar jag så sakta vakna. Till skillnad från i morse när klockan ringde...
En söt kille kom just in och ville köpa en biljett till Lund. En typisk student... Tror att han kan betala med betalkort på bussen och vet inte vart han ska åka... Alla dessa människor *skrattar*
Frukost 20 kronor står det på en skylt på Pressbyrån här bredvid. Mums... Blir lite småhungrig minsann.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback