Göte-la-böörj

Helgen tillbringars i utkanten av Göteborg, i goda vänners lag och en sen frukost.
Miljöombytet och sällskapet är skönt, mycket tjejsnack och dessutom finns det en sambo här i faggorna, som jag knappt sett röken av. Men det förståss...jag nämnde just "mycket tjejsnack".

Självkänsla nu! - en skön bok att läsa så här på morgonkvisten. Hittade den i Maddes bokhylla och övriga i lägenheten snarkade gott, så jag tog mig en titt. Jag tycker väl i och för sig att min självkänsla duger som den är, men det sköna med boken är att det är konkreta exempel på hur man kan aktivt förbättre t.ex sin motivation eller sin effektivitet. Sköna förslag, med rimlig "effort"

Det vankas stadstur här under dagen. Att ströva omkring och kolla in folk, shoppa lite och bara njuta av mljöombytet känns lockande.

En skön helg helt enkelt! //M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback