Hrm

Jag började blogga av en anledning. Jag tyckte att det kändes som ett skönt sätt att smälta alla intryck och sätta ord på tankar och känslor. Började blogga när jag var i Thailand på backpackingresa. Den anledningen - varför jag en gång började skriva - är svår att hitta nu för tiden. Det händer inte så mycket i mitt liv. Det som sker är inget att berätta om... Jag tänker inte direkt några nya tankar. "vilken idiot" "herregud, varför kan folk inte ta sitt eget ansvar" eller "om bara den här månaden vore slut snart" är inte direkt nya hyllande tankar som jag vill dela med mig och föreviga i en blogg. Den tomhet jag känner är inte heller något som jag vill älta så in i den grad att det blir till läsning för andra. Alltså fyller min blogg inte längre sitt syfte. Jag är tom!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback