Jag är en periodare *ler*

Jag bloggar mycket i perioder. Vissa dagar har jag helt enkelt inga ord, medans andra dagar - som idag - nöjer jag mig minsann inte med ett blogginlägg *skrattar* Det är nödvändigtvis inte så att jag har något viktigt att berätta... som nu... jag tycker bara det är skönt att bubbel-babbla om allt och inget.
Kände för att långpromera efter jobbet idag. Det var hur skönt som helst att rensa tankarna och använda kroppen fysiskt, till skillnad från att sitta inne på kontoret. Det var ordentligt halt på vissa ställen... s.k glashalt. Vilket bra uttryck - man fattar precis!
Efter en god middag - kyckling i curry - har jag nu dunkat ner i soffan med först en laptop i knät, och strax en kriminalroman. Jag vet inte om livet kan vara lättare att leva just nu... Slutar snartsnart på mitt misserabla jobb, har en massa sköna vänner och familj omkring mig, kvalitativ fritid och en skön förändring på G. Mmmmhmmm.
Idag funderade jag allvarligt på att köpa sånna där stavar som man kan promenera med *fniss* Det sägs att det är bra träning för hela kroppen, eller åtminstone bra mycket större delar än om man "bara" går... Töntigt på nått vis, men jag orkar inte bry mig. Är ledig på torsdag så det får nog bli ett par stavar för julklappspengarna som är över. Vissa köper jackor för 7000 och andra köper stavar för nån hundralapp eller två. (En kollega var beredd att betala 7000 spänn för en jacka... en vanlig jacka. Jag fattar inget...)
Anyway: nu är det dags för kriminalromanen. Ha en fortsatt skön kväll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback