Kakel i köket


Här kommer lite bilder från projektet i köket... Håller på att måla, tapetsera och kakla. Det är roligt och det blir fint... Härligt. Hi hi.. *ler*

kakelbörjan
Utgångsläge



KakelMia
En bit på vägen... Koncentration *ler*



Fogat
Plattorna är uppe, fogningen får vänta tills imorgon.



Det var lättare än jag kunde tro att kakla, faktiskt... Och det gick ganska snabbt... Att sätta upp plattorna tog några timmar och sen ska foget på dagen efter. Ett lyft i köket för inte särskilt stora pengar eller allt för mycket tid. Vi har köpt färg och tapet också, det blir lite fräschare väggar också... Återkommer  som den Timell-are jag är... *ler* (så gärna vill va, i alla fall) *skrattar*

Kommentarer
Postat av: Madeleine

Grymt snyggt blir det ju! Händigheten som du visade upp på träslöjden på mellanstadiet sitter ju fortfarande i!

Kram

Postat av: Mia

Haha... tackar *ler* jajjemensan, jag får väl ringa Olle och tacka för slöjdgrunden från mellanstadiet! Det var roligt att kakla. jag lägger upp lite fler bilder när det är klart! Ha det gott tjejen!

2007-01-31 @ 09:36:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback