"Normalt" existerar inte

Har nyligen hittat en sida "Bloggportalen", där de mest populära bloggarna ligger listade. Roligt! Jag gillar att läsa om vad folk har att skriva. Mååånga olika åsikter om allt blandat som händer i livet. Plötsligt slår det mig - igen - att det inte finns något som är "normalt". Alla agerar, tänker och fungerar olika helt enkelt och man kan därför inte utgå från något speciellt som en "vanlig" sanning. Skönt på något sätt, tycker jag! Snön lamslår Skåne... likadant varje år. Nog om detta *skrattar*
Jag gillar långa, eftertänksamma, blogginlägg... där skrivaren låter tankarna komma och gå. Jag hinner dock sällan med att skriva sådana långa inlägg själv. Det är så där lagom populärt att sitta och blogga hela dagarna på en arbetsplats.... Så klart!
Buss nummer 6 går till IKEA. Kunderna kommer och går. Många frågor, en del busskortsladdningar, ett och annat klagomål och några sura och andra glada. Mestadels är folk på väg någonstans och utstrålar just detta.
Jag är mindre social än jag trodde. Har alltid varit inställd på att jobba med människor, men i nu-läget vill jag absolut inte jobba med människor på heltid. Jag vill kunna "dra mig tillbaka", sitta i lugn och ro och klura på allt och inget.
Over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback