Onsdag

Käkar frukost i fåtöjlen. Med laptopen i knät, som försöker samsas med tallriken med fil och flingor. Vilket jag prioriterar av dessa två beror på hur mycket magen kurrar. Men även hur mycket fingrarna har att uttrycka med hjälp av tangenterna. Teet är för varmt och jag börjar redan längta efter morgonsnusen, innan frukosten ens är färdigäten. Lite mjölk och teet går genast att dricka.
Letar fortfaranded efter min själ. Lekte med tanken att den stack bort till bussen och åkte hem vid 3-snåret, medans jag jobbade vidare till 19.30. Vid passets slut var själen i alla fall inte kvar och det tar ett tag att ladda 100%
Inget jobb idag. Hallejula. Ska snarare överleva med besök på bibblan, en sväng till körskolan, nån kaffe latte med trevligt sällskap på ett mysigt fik. Det där som jag både gillar och är bra på. Jag vill inte att bussen åker iväg med min själ redan klockan 3 på dagen... : )
Det ser ut som det är kallt utanför rutan. Riktigt kallt... Jag hoppar hellre in i duschen än ut i den däringade blåsten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback