Bloggavveckling

Den senaste veckan har två bloggare, vars blogg jag har läst dagligen det senaste halvåret, valt att avsluta sitt skrivande. Det sista inlägget har skrivits, väldigt definitivt, med tack och adjö.

Jag funderar...
------------------------------------
------------------------------------
tänker...
------------------------------------
------------------------------------
med tanke på att jag inte känner för att skriva särskilt ofta längre...
det tenderar att kännas som ett "måste" emellanåt...
ett "måste" med prestige ibland....
------------------------------------
------------------------------------
Jag funderar på att göra det samma som ovan nämnda bloggare...
att avsluta bloggen...
------------------------------------
------------------------------------
men beslutar mig i samma andetag för att inte vara så definitiv.
Jag skriver helt enkelt när jag känner för det,
när det känns kul och
det kan få gå veckor mellan inläggen. Det spelar liksom ingen roll!
Så får det bli!

Nu: fortsatt Sverigefirande *ler*

Kommentarer
Postat av: Dr S

Nej, var inte definitiv med det där!
Definitivt inte!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback