Älskar, älskar inte...

Nu blev jag velig, så där på eftermiddagen...
Kan inte riktigt bestämma mig för om jag ska spela badminton eller inte... Hrm, ska nog blogga färdigt och sen bestämma mig. Japp, så får det bli!

Under dagen har jag funderat vidare på det här med hur social olika människor är... vilket behov man har av att umgås och också hur mycket olika individer pratar...
Själv är jag varken särskilt road eller glad för s.k. "kaffe-snack". Det känns som jag lika gärna kan hålla käften istället för snacka t.ex. väder. Därmed inte sagt att det är fel att prata väder, man får givetvis prata om det som ligger en varmast om hjärtat.

Så, ja... nu har jag bloggat färdigt och *poff*... nu har jag även tagit beslut gällande träningen. Badminton it is!
Ha en fortsatt bra tisdag //Mia

Kommentarer
Postat av: Anonym

Klart du ska spela badminton. Jag minns tiden då jag fick äran att spöa dig varenda vecka. Åh vad jag njöt av det. ( Att du sen vann hela tiden när du hade börjat tjuvträna har jag glömt för länge sedan.)
Puss

2007-03-06 @ 16:00:12
Postat av: Helen

Jag skrev att det var jag som skrev men det kom tydligen inte med!!!

2007-03-06 @ 16:01:36
Postat av: Mia

He he... varför minns vi det så olika. I min värld står jag ständigt obesegrad mot dig ; )
Jag kommer snart upp och hälsar på er, vännen! Ååh, så mysigt! Puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback