Äntligen blogg igen!

Pust... äntligen hemma igen efter en bra vecka på folkhögskolan.
Extra skönt är det eftersom servern på skolan legat nere de senaste dagarna... Inge´ kul att inte kunna skriva och läsa bloggarna...  Beroende... kanske, men det går faktiskt bra! *ler*
Det är inte så praktiskt att inte kunna läsa sina mejl heller... men, men... nu är allt frid och fröjd igen!

I morgon är det lediga fredagen. Den ska fyllas med massage och därefter fika med en kompis som nyss fick barn. Hoppas på att få fika med dem båda! Det är faktiskt lite baby-boom omkring mig just nu... *ler* I tisdags ringde en av mina bästa vänner och berättade att hon och hennes man ska ha barn. Jätteskojsigt indeed! Hi hi... Jag vet att de kommer att bli superbra föräldrar!

Jag har så klart också en klocka som tickar. Tick, tack, tick, tack... men det är inte jättebråttom. Inte alls... men ljudet påminner mig då och då: tick, tack....

Det är såååå skönt att vara hemma. Att träffa den bästa jag vet, och känna mig riktigt mycket "hemma"...
Det är roligt att åka upp till skolan när det är dags för vecka, men det är otroligt skönt att komma hem över helgen. Att längta efter någon är faktiskt skönt... *ler*

Det var det som låg varmast om hjärtat just nu. Ha en fortsatt skön torsdag! //Mia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback