Dagens Nalle Puh


♥ ♥
När man är en björn med
mycket liten hjärna och tänker ut saker,
upptäcker man ibland att en idé som verkade
vara riktigt idéaktig inne i hjärnan,
är helt annorlunda när den kommer ut i det fria
och andra människor ser på.
♥ ♥


Dagens Nalle Puh-citat är så sant som det är sagt... *ler*
För min del är det viktigt att "sätta ord" på mina tankar,
att få bolla dem med andra och att "testa" dem i verkligheten
istället för att bara ha dem i huvudet.
Bloggen är en höjdare när det gäller att "sätta ord" på tankarna...
Ett utmärkt sätt att sammanfatta det som händer runt omkring!

Kommentarer
Postat av: Magnus

Om jag fick välja karaktär i Sjumilaskogen skulle jag lätt välja Ior. Jag gillar Ior. En total kontrast till Tigers spattighet, Kanins kontrollbehov, Ugglas Von-oben stil och Nasses osäkerhet. Ior rockar!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback