Ett litet "välkommen"

Jag ser på bloggens statistik att det är en del som läser, det har ökat den senaste månaden.
En del kan jag gissa mig till vem det kan vara, goda vänner som har fått adressen hit till bloggen osv,
men i de flesta fall har jag ingen aning om vem som tittar in då och då...


Det jag vill säga är i alla fall:

Hej, hopp och välkommen du som läser.
Lämna gärna en kommentar om du känner det.
Själv är jag ganska dålig på att lämna kommentarer,
men jag har en handfull bloggar som jag läser så gott som varje dag...
Som sagt: känn dig fri att skriva, om du känner för det *ler*



Ha en alldeles strålande lördag kväll!

Kommentarer
Postat av: Madeleine

Jag är en skyldig till iaf en eller två hittar på dag. Ibland skriver du ju jättemycke på en dag och ibland går det flera emellan. Jag vill ju vara på den säkra sidan att inte missa ngt så jag kollar in ofta!

Postat av: Mia

Ja... jag har liksom bestämt mig för att bara skriva när jag känner för det, så det inte blir ett tvång. Det är oftast kul att blogga... men nu ska jag kolla på en Beck-rulle. Kram på dig, Madde där i Götet *ler*

2007-04-01 @ 20:03:23
URL: http://miaju.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback