Glad

Vaknade för en halvtimme sen och kände mig glad.
Glad för att jag har träffat vännerna här uppe i Stockholm...
det har varit mysiga dagar!
Glad för att jag ska åka hem idag...
och börja min praktik i morgon.
Glad för att solen ännu en morgon...
våren har verkligen kommit nu!

Jag blir så glad...


Om två och en halv timme går tåget hemåt skåneland. X2000 och 4,5 timme. Smidigt är det! Det blir en del läsa på tåget och säkerligen en kopp kaffe...

Jag gillar att vara på väg. Det spelar inte så stor roll vart jag är på väg... Det är bara känslan av att vara på väg som är skön, tycker jag. Det kan vara med bil, tåg, MC, på promenad...

Nu ska jag kolla in frukostläget. Ha en superskön tisdag, vetja! Kram //M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback