God morgon!

Måndag morgon...
Jag är trött idag.Trött-eli-trött...
Det där var ungefär som Nalle Puhs "Tid-delli-pom", som han lägger till lite varstans han tycker det passar... Livet känns lättare när jag sjunger en liten snutt... och framför allt blir jag glad när jag tänker på Nalle Puh!

Måndag morgon...
Japp! Och lika tomt som vanligt var det här inne på skolan, i huvudbyggnaden.

Måndag morgon...
Stormöte. Hela skolan samlas innan lunch för att ge och få information om diverse gott och blandat.

Måndag morgon...
Fortfarande imponerad av den något udda upplevelsen jag hade igår - kattmässa... Hi hi...

Måndag morgon...
Äggen kokar nog där nere i källaren nu. Nåja, jag vill blogga klart först.

Okej, okej...jag fattar nu att det verkligen är måndag. En helt vanlig måndag, som inte väcker särskilt mycket känslor i mig...men tydligen en hel del olika tankar. Jag tror att det blir en bra dag idag! *ler*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback