Hallihallå!

Började dagen med att flytta ut i soffan tillsammans med Johan. Där låg vi sedan 1,5 timme och kollade en gammal Beck-rulle. Utmärkt start på en regnig och ruskig söndag!

Långfrukost därefter och nu hamnade jag med datorn i knät... Sitter nog kvar här ett tag och läser lite olika bloggar, ser vad folk har gjort i helgen osv...

Det hade varit en perfekt dag för MC-körning idag, om vädret varit ett annat... En helt blank dag.
Det enda fixet idag är att jag ska packa och så småningom köra upp till Blekinge igen...med nästan tom bil. : /

Helgen har varit mysig. Igår kom J&P förbi så där lagom spontant. Vi satt och pratade om allt och inget i ett par timmar... givetvis mest om det faktum att de, som Julantha uttrycker det, "väntar på barn"... *skrattar* Jodå, mina vänner sedan mååånga år tillbaka väntar barn och det känns verkligen stort. Stort och spännande! hi hi...

Nu blev det ledigt i duschen. Min tur!

Kommentarer
Postat av: Magnus

Upp till Blekinge finns inte i min begreppsvärld. Ungefär som Kirunabor som åker söderut för att komma till Umeå. Min världsbild rubbas...

Postat av: Mia

He he... "Över till Köpenhamn" finns inte där uppe i de Värmländska skogarna heller, va?! *ler*

2007-03-18 @ 14:29:44
URL: http://miaju.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback