Här händer det grejer

Bloggen ser annorlunda ut...

Well, well... Nu är det fredag, jag är ledig och hem-hemma (där jag verkligen bor). Folkhögskolan är så klart mitt hem i veckorna, men hem-hemma är ändå skönare! Rörigt?!...*ler*

Idag ska jag hänga med en kompis. Vi ska fika på
Kallbadhuset i Malmö. Jag gillar verkligen Kallbadhuset, både på sommaren, vintern, våren och hösten... Och vad är det nu?!
Jag gillar havet där ute.  Och blåsten. Och lugnet... fast samtidigt ljuden. Ska bli skönt att komma just dit idag.

Ha en skön fredag! //M

Kommentarer
Postat av: Magnus

Visst är det skillnad på att lyssna på naturliga ljud och ljud från bilar, båtar etc? Jag tål de naturliga bättre. Den tystnad jag i bland vill ha, är ju egentligen fyllt av sus, prassel och kvitter.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback