Hufvudstaden

Här är det soligt i Stockholmo. *ler*
Är i huvudstaden och träffar vännerna...och bebisen... mest träffar jag nog bebisen, känns det som *skrattar*
Det är något med att jag har lite svårt att släppa blicken från denna lilla 5 månaders krabat, som kommit till av mina vänner sen jag känt i många år  - utan barn... Coolt! Det är lätt att "fastna" kring den lille grabben, och jag gillar det verkligen! Livet går inte så fort när man har en liten knodd...och jag gillar det också... verkligen!

Fast om en stund tänkte jag sticka in till stan och gå en liten sväng i storstan...
Ta en fika...
Läsa klart min bok...
Sola näsan...
Shoppa nått litet...
Ha semester... om än bara en dag, ha semester...
Jag gillar Stockholm. Skulle kunna tänka mig att bo här igen, kände inte att jag blev "klar" med den här stan när jag bodde här under 8 månader... Å andra sidan trivs jag helbra med det jag har där hemma också... Indeed!

Nog bubblat för nu. Hoppas allt är bra med alla där ute i den verkliga världen.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Flytta hit då!!!!!!

2007-03-27 @ 17:12:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback