Lite kärlek på kvällskvisten

Förra helgen såg jag en film som jag sett tidigare.
Jag ser helst bara om filmer som är riktigt, riktigt bra!
Det är denna... verkligen!




Jag gillar saker som jag blir glad av!
Som t.ex. just den här filmen - Love Actually.
Den skildrar människor...vanliga människor.
Den skildrar det som är svårt i deras liv...
Samtidigt skildras all den kärlek som finns omkring dem.
Överallt omkring dem.
Och detta utan att det blir klyschigt

Anledningen till att Love actually får två "riktigt" i riktigt, riktigt bra ovan
är att musiken känns helt rätt - hela vägen *ler*

En lagom eftertänksam rulle som jag varmt kan rekommendera!
Vid pennan: Mia


Kommentarer
Postat av: Fröet

ja, det är en rikigt "må bra" film;)

Postat av: Magnus

Jag älskar den avdankade gamla rockstjärnan: "Christ-mas is all around us.." "Don´t buy drugs, they give it to you for free."

2007-03-07 @ 07:31:31
URL: http://papamac.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback